niedziela, 3 kwietnia 2011

21:37

5 komentarzy:

  1. przytłaczający lasek

    OdpowiedzUsuń
  2. Marek - odstaw ten denaturat wreszcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W kwestii formalnej. To nie było o 21.37 tylko wcześniej, denaturatu nie pijam bo mi szkodzi w odróżnieniu od moich złosliwych kolegów po fachu ( pozdrawiam ) a ty Łapa juz nie szukaj klienta na swój nowy samochodzik. Wystarczy mi na odszkodow3anie za naruszenie moich praw do mojej facjaty, oczu, koloru nosa i wogóle. Mysle ze komentarz Jacka sadowi wystawczy. Acha ! Powieksz garaz bo nie zycze sobie aby mój podkreslam mój samochód stał w polu.
    Pozdrawiam fioletowo
    maro

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Ci dam czarny pasek na oczy to bedzie ok?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ! Nie będzie bo juz za późno ! Szykuj automobil bo juz nadchodzę !

    OdpowiedzUsuń